-Hoe meet ik de halsomvang van mijn hond?
Het is belangrijk de halsomvang van de hond nauwkeurig te meten. Bij de meetinstructie staan afbeeldingen en een uitgebreide toelichting hoe je dit het beste kunt doen. Twijfel je of je juist hebt gemeten of heb je advies nodig, neem dan contact op, wij helpen je graag.


-Kan mijn hond zwemmen met een halsband van leer?
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van de leren halsband adviseren wij de halsband even af te doen wanneer de hond (langdurig) wil gaan zwemmen. Wanneer het leer langdurig ondergedompelt wordt in water heeft dit invloed op de kleur en de rekbaarheid van het leer. 

-Kan de kleur van het leer afgeven?
Ja dat kan! Zeker wanneer de halsband of lijn nieuw is en in contact met water is gekomen. 
Wanneer je een fikse regenbui treft, kan het gebeuren dat de lijn door de wrijving in je hand iets gaat afgeven.

-Is het mogelijk een lijn met een andere lengte te bestellen?
Zeker! Bij sommige lijnen is deze mogelijkheid als optie toegevoegd in het keuzemenu. Mocht jouw voorkeur voor lengte er niet bij staan, stuur ons dan een berichtje voor de mogelijkheden

-Kunnen de halsbanden en lijnen gewassen worden?
De touw producten kunnen met een handwas of op 30 graden op kort programma (15 min.)  in de wasmachine worden gewassen. Lees hiervoor de instructies bij tips&informatie.

-Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betalingen geschieden vooraf door middel van iDeal, BanContact (vanuit België) of een bankoverschrijving

-Waarom is de levertijd 10 - 14 dagen?
Al onze producten worden met de hand en met grote zorgvuldigheid gemaakt. Om de kwaliteit te waarborgen willen wij dit niet uithanden geven en hanteren wij een levertijd van 10 tot 14 werkdagen vanaf het moment dat de betaling is ontvangen. Het kan voorkomen dat het materiaal niet op voorraad is en besteld moet worden. Dit is van invloed op de levertijd. Natuurlijk doen wij altijd ons best de leveringstermijn zo kort mogelijk te houden.

-Kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Omdat wij de mogelijkheid bieden zelf de kleuren en afwerking van onze producten samen te stellen, is het niet mogelijk de gepersonaliseerde producten te retourneren of om te ruilen. De producten welke gekozen zijn bij de "%SALE - direct leverbaar" mogen geruild of geretourneerd worden, lees hiervoor de voorwaarden bij : levering en retourneren.

-Schade aan de producten
Heeft de hond gekouwd aan de omwikkeling, heeft een sluiting het begeven of is er andere schade aan het product: neem dan contact met ons op. Bij schade welke is ontstaan buiten onze schuld brengen wij kosten in rekening.
Indien de producten ter reparatie aan ons worden verzonden, verzoeken wij in verband met de hygiëne de producten schoon en indien nodig gewassen aan te leveren.

-Ik ben niet tevreden over het product
Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en vernemen graag waar je ontevreden over bent. Wanneer je ons een berichtje stuurt zorgen wij voor een passende oplossing.

-Heb je een andere vraag of suggestie?
Staat je vraag hier niet tussen of heb je een suggestie over een product, stuur ons een berichtje. Wij waarderen je feedback!

© 2019 - 2021 ZILTY dog | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel