Veel gestelde vragen:

- Hoe meet ik de halsomvang van mijn hond?
Het is belangrijk de halsomvang van de hond nauwkeurig te meten. Bij onze meetinstructie staan afbeeldingen en een uitgebreide beschrijving hoe je dit het beste kunt doen. Twijfel je of je juist hebt gemeten of heb je advies nodig, neem dan contact op, wij helpen je graag.

- Zijn alle touwproducten waterbestendig?
Jazeker! Houdt alleen wel rekening met het type omwikkeling van de halsband of lijn. Als de omwikkeling (deels) van leer is, zal water van invloed zijn op de kleur. Daarom adviseren wij, wanneer jouw hond dagelijks zwemt, te kiezen voor een type omwikkeling enkel met touwkoord.


- Zijn de halsbanden van leer geschikt om mee te zwemmen?
Nee! Het leer is waterbestendig en trotseert echt een regenbui. En een spontane plons in het water is geen probleem maar wanneer leer langdurig in water wordt gedompeld zal dit het uiterlijk geen goed doen en van invloed zijn op de rekbaarheid van het leer. Bedenk dat wanneer jezelf met leren schoenen of laarzen door de plassen gaat lopen dit niet ten goede komt aan de pasvorm en het leer.
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van de leren halsband adviseren wij de halsband af te doen wanneer de hond (langdurig) wil gaan zwemmen. 


- Kan de kleur van het leer afgeven?
Ja dat kan! Net als bij nieuwe leren schoenen kan het leer in eerste instantie kleur afgeven. Zeker wanneer de halsband of lijn in contact met water is gekomen door een fikse regenbui.

-Is het mogelijk een lijn met een andere lengte te bestellen?
Zeker! Bij sommige lijnen is deze mogelijkheid als optie toegevoegd in het keuzemenu. Mocht jouw voorkeur voor lengte er niet bij staan, stuur ons dan een berichtje voor de mogelijkheden

-Kunnen de halsbanden en lijnen gewassen worden?
De touw producten kunnen met een handwas of op 30 graden op kort programma (15 min.)  in de wasmachine worden gewassen. Lees hiervoor de instructies bij tips&informatie.

- Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Betalingen geschieden vooraf door middel van iDeal, BanContact (vanuit België) of via een bankoverschrijving (vooraf betalen).

- Waarom is de levertijd zo lang?
Good things take time!
Al onze producten worden met de hand en met grote zorgvuldigheid gemaakt. Om de kwaliteit te waarborgen willen wij dit niet uithanden geven en hanteren wij een levertijd vanaf het moment dat de betaling is ontvangen. De actuele levertijden vind je bij onze leveringsvoorwaarden.
Het kan voorkomen dat het materiaal niet op voorraad is en besteld moet worden. Dit is van invloed op de levertijd. Natuurlijk doen wij altijd ons best de leveringstermijn zo kort mogelijk te houden.

-Kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Omdat wij de mogelijkheid bieden zelf de kleuren en afwerking van onze producten samen te stellen, is het niet mogelijk de customade producten die speciaal voor jou op maat en naar kleurwens zijn gemaakt te retourneren of om te ruilen. De producten die op voorraad zijn bij de ZILTY Sale mogen geruild of geretourneerd worden, lees hiervoor de voorwaarden bij : levering en retourneren.

-Schade aan de producten
Heeft de hond gekouwd aan de omwikkeling, heeft een sluiting het begeven of is er andere schade aan het product: neem dan contact met ons op. Bij schade welke is ontstaan buiten onze schuld brengen wij kosten in rekening.
Indien de producten ter reparatie aan ons worden verzonden, verzoeken wij in verband met de hygiëne de producten schoon en indien nodig gewassen aan te leveren.

-Ik ben niet tevreden over het product
Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en vernemen graag waar je ontevreden over bent. Wanneer je ons een berichtje stuurt zorgen wij voor een passende oplossing.

-Heb je een andere vraag of suggestie?
Staat je vraag hier niet tussen of heb je een suggestie over een product, stuur ons een berichtje. Wij waarderen je feedback!

© 2019 - 2024 ZILTY dog | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Op dit moment is het alleen mogelijk een bestelling te plaatsen voor de producten die op voorraad en tegen een voordelige prijs leverbaar zijn. Via onze social media houden wij je op de hoogte wanneer het weer mogelijk is een bestelling te plaatsen voor de custom made producten.